Väntan...

                                                                                                                                                           


Snart kommer hon...närmare bestämt på fredag.
Då det också vankas SEMESTER!!!
Valpsemester-Puh....

Tjejen som fortfarande inte fått ett namn.
Cajiros Magic Blue.


Foto: Sanna

Det har varit mycket velande ifrån min sida...jag vet det....

Då bägge våra killar fått varsin kull valpar helt nyligen blir man givetvis lite sugen...
Men jag har också velat vänta tills Ozzy blivit ännu lite äldre...

Jag sa nej till valp i bägge kullarna...men började sedan ganska snart ångra mig...
(Men alla valpar i bägge kullarna var nu tingade.)

(Ozzy har ju tyvärr råkat ut för en hel del skador i livet.
Till följd av detta sne belastningar och därefter nya skador.
Han har sina hältor till och från...orsakade av tidigare skador.
Långa perioder med koppeltvång. Inte alls kul.)

Jag blev mer och mer valpsugen för var dag...
bestämde mig för valp i höst i alla fall....

Då det helt plötsligt pga olika omständigheter blev en valp ledig i ena kullen... 
Vi åkte därför i rasande fart för att hälsa på ännu en gång.

Valpen i fråga hade blivit husses FAVORIT redan första gången vi var där.
Även jag var då mycket förtjust!!!

OCH jag som först skulle ha haft en hane och...så småningom....

Nu väntar snart 7 härliga valpsemesterveckor!!!
Under tiden funderar jag på namn...namn...namn...


Kommentarer
Postat av: Marie L

Spännande med ny familjemedlem, lycka till med sötnosen:-)!

2011-06-12 @ 14:56:14
URL: http://www.123minsida.se/Minos
Postat av: Maja och Link

Åh vad spännande med en liten! och inte att förglömma, semester!



Hoppas vi kan ses något i sommar.

2011-06-12 @ 21:51:11
URL: http://greatwarrior.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0